Učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Novinarska skupina sudjelovali su u zanimljivom eTwinning projektu Unknown about known/Unbekanntes über Bekanntes uz partnerske škole iz Turske i Portugala. Projekt je započeo u siječnju, a završio u lipnju 2023. godine. Učenici su istraživali činjenice o poznatim izumiteljima iz domicilnih zemalja. Izrađivali smo digitalne postere, logo projekta i e knjigu. Učenici su sudjelovali u Kahoot kvizu s učenicima iz ostalih zemalja. Uživali su u projektu, a najviše u druženju s vršnjacima iz ostalih zemalja. Upoznali su njihov način života i sustav školovanja.Sudionici projekta radili su individualno sa svojim učenicima na pojedinim zadacima. Projekt je trajao od siječnja do lipnja i svi sudionici projekta bili su vrlo aktivni. Na zajedničkim proizvodima djelovali smo u timovima. Stvarali smo postere, logo projekta, e knjigu, a naglasak je bio na istraživanju inovatora s naših prostora. Pritom su učenici razvijali vještine učenja, te poboljšali digitalne i komunikacijske vještine. Kako su učenici nešto stariji, zadaci su nam bili kompleksniji i obuhvaćali su više digitalnih alata za izvršenje zadataka. Projekt je integriran u kurikulumske aktivnosti kroz nekoliko nastavnih predmeta: engleski jezik, informatika, povijest i hrvatski jezik. U projektu su sudjelovali učenici novinarske skupine, a projekt je vođen od strane školske knjižničarke i u potpunosti je uklopljen u kurikulum školske knjižnice i škole. Projektom je unaprijeđen proces učenja, a učenici su unaprijedili vještinu učenja, digitalne i komunikacijske vještine, ali i emocionalne i socijalne vještine, jer su surađivali, bodrili i podupirali jedni druge i bili jedni drugima podrška. Komunikacija s partnerima bila je redovita. Komunicirali smo putem različitih aplikacija (Etwinning chat, Zoom, Messenger i Facebook). Sama suradnja između učitelja odvijala se neprestano putem twinspacea. U sklopu projekta odradili smo i zajednički uradak: e knjigu, te smo odigrali zajednički Kahoot kviz. Učenicima su dodijeljeni zadaci, a uz kvalitetnu organizaciju i koordinaciju sve je odlično odrađeno. Također smo odradili niz susreta putem mreže. Na samom početku projekta potpisane su suglasnosti roditelja kako bi učenici uopće mogli sudjelovati u projektu. Promovirali smo i poticali učenike na sigurnost na internetu. Tijekom projekta svoje su digitalne vještine poboljšali i učenici i učitelji. Organizirali smo mrežne sastanke i chatove putem eTwinning platforme. Pri realizaciji zadataka korišten je informacijsko-komunikacijskog program: Canva, Book Creator, PPT, te Google alati. Pri kraju projekta učenici su zajednički sudjelovali u kahoot kvizu koji je bio postavljen da se mogu natjecati svi učenici, a odaziv je bio vrlo velik i rezultati izvrsni. Učenici su nakon ovog projekta poboljšali prije svega svoje vještine pri korištenju digitalnih tehnologija, a zatim i vještine učenja stranog jezika, komunikacijske vještine, čitateljske vještine i socijalne vještine. Podigli su razinu vlastite motivacije za učenje engleskog jezika te jačali svoju osobnost. Upoznali su se s različitim digitalnim alatima koje će im unaprijediti daljnje učenje. Vrednovanje projekta provodilo tijekom godine putem anketa i online obrazaca. Sudjelovali su svi učenici i učitelji kako bi na temelju njihovih razmišljanja projekt učinili još boljim. Analizirajući zajedničke sastanke i putem evaluacijskih obrazaca utvrđeno je da su učenici pozitivno reagirali na projekt. Projekt je ocijenjen pozitivnim od strane učenika i rado su se odazvali svakoj aktivnosti, a i moje osobno zadovoljstvo kao voditelja projekta je iznimno, jer sam surađivala s odličnim partnerima iz drugih zemalja i naučila raditi u aplikacijama koje do sada nisam susrela. Diseminaciju projekta vršila je svaka škola osobno, pa tako i naša putem mrežne stranice i školskih panoa. Kao doprinos projektu istaknula bih zanimljivost teme koju sam upotpunila suradnjom, koordinacijom i organizacijom, unaprijeđenje digitalnih vještina, te upoznavanje novih inovativnih i kreativnih kolega iz raznih zemalja.
Datum objave: 11. srpnja 2023.
Završetak eTwinning projekta Unknown about known
Pročitajte još
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.